0
Opublikowano 12 kwietnia 2019 w Portal komputerowy » Wiadomości » Sprzęt » Narzędzie interaktywne dla Twojej firmy – w co warto zainwestować?
 
 

Narzędzie interaktywne dla Twojej firmy – w co warto zainwestować?



Szybki rozwój technologii wpływa na zmianę środków używanych do
promowania marki. Ułatwienia wynikające z użycia tego rodzaju narzędzi
sprawiają, że marka kojarzy się klientom pozytywniej, a informacje są
lepiej zapamiętywane. Co możesz zatem wykorzystać w promocji swojej
firmy?

Infokioski – zalety, zastosowanie, instalacja

Chociaż nazwa “infokiosk” nie jest obecna w naszych rozmowach na co dzień, to właściwie każdy z nas korzystał niejednokrotnie z tego rozwiązania. Infokiosk to specyficzny rodzaj automatu, w którym najważniejszy jest dotykowy ekran, na którym wyświetlane są istotne w danej sytuacji informacje, przykładowo: mapa danego miejsca, ciekawostki turystyczne, możliwość zakupu biletu lub opłacenia mandatu czy opcja złożenia zamówienia w barze szybkiej obsługi lub samodzielne skasowanie zakupionych produktów w supermarkecie.

Zazwyczaj zawarty content, połączony z wideo i dźwiękami, dostępny jest w kilku językach, co przekłada się na wygodne użytkowanie dla każdego klienta. Warto także rozważyć wdrożenie rozwiązania dla niepełnosprawnych, aby nie ograniczać w żaden sposób swojej grupy odbiorców.

Digital signage – sposób na skuteczną reklamę

Digital signage, czyli kombinacja zaawansowanych technologicznie narzędzi umożliwiająca multimedialne zaprezentowanie treści, jest coraz chętniej wykorzystywana w firmach lub placówkach handlowych czy usługowych. Komunikacja odbywa się głównie za pomocą technologii NFC, Bluetooth, WiFi i kodów QR.

Najważniejsza z zalet digital signage to lepsza skuteczność w porównaniu do standardowych sposobów reklamy, np. ulotek czy plakatów. Osoba zarządzająca tym narzędziem może zaktualizować wyświetlane materiały z dowolnego miejsca na ziemi, a to sprawia, że digital signage jest bardzo elastycznym systemem, który dzięki możliwości połączenia go z innymi interaktywnymi narzędziami można osiągnąć większe zasięgi odbiorców. Przy tym istnieje możliwość targetowania geograficznego, czyli docierania do regionalnych konsumentów. Urządzenie można umieścić w niemalże każdym obiekcie.

Te wszystkie cechy przekładają się na to, że konsumenci chętnie korzystają z tego typu urządzeń. Ułatwiają im one odnalezienie się w danym punkcie, szybko dostarczają niezbędnej wiedzy, a przy tym kojarzone są jako element składający się na unowocześnienie i postęp technologiczny, w kierunku których dąży dane miejsce.

Wyposażenie multimedialne sal konferencyjnych dla optymalizowania warunków pracy

Tworząc strategię marketingową, nie zapomnij jednak o swoich współpracownikach. Dla nich także możesz stworzyć nowoczesne miejsce, sprzyjające ich efektywności. Jednym z najistotniejszych pomieszczeń w Twojej firmie jest z pewnością sala konferencyjna.

Co powinno znaleźć się w odpowiednio wyposażonej przestrzeni tego typu?

To pytanie zadaliśmy Krzysztofowi Kabacińskiemu, specjaliście ds. multimediów z Grupy MEON.

– Po pierwsze – projektor. Warto zwrócić uwagę, czy wybrany przez nas model ma lampę dobrej jakości, która pozwoli na długą, bezawaryjną pracę urządzenia. Innym istotnym elementem tego narzędzia jest zastosowana technologia, zazwyczaj jest to DPL lub LCD, oraz rozdzielczość – im wyższa, tym lepsza – mówi ekspert.

– Po drugie – ekran projekcyjny. Należy wcześniej rozważyć, czy ekran ma zainstalowany na stałe, czy być przenośny. Najtańszym sposobem jest montaż ścienno-sufitowy, czyli trwały. Większość oferowanych modeli ekranów ma elektryczny system zarządzania, jednak przy mniejszym budżecie można zdecydować się także na ten manualny.

Po trzecie – system do nagłośnienia. Te dedykowane do sal konferencyjnych są specjalnie skonstruowane tak, aby głosy uczestników zostały odpowiednio wzmocnione. Decydując się na konkretne nagłośnienie, warto rozważyć, czy ma również zostać wzmocniony dźwięk odtwarzany z prezentacji multimedialnych.

Na koniec pozostaje już tylko wybór komfortowych krzeseł lub foteli, stołu oraz dodatkowych elementów według danych potrzeb, np. tablicy interaktywnej – dodaje Pan Krzysztof.

Szybki rozwój technologii sprawia, że firmy muszą na bieżąco aktualizować swoje podejście do sposobów reklamowania się! Jeśli szukasz miejsca, w którym znajdziesz interaktywne narzędzia do Twojej firmy, dostosowane do konkretnych preferencji, sprawdź ofertę Grupy MEON.

Spis treści: Narzędzie interaktywne dla Twojej firmy – w co warto zainwestować?

Słowa kluczowe: jak zmienić tło ekranu blokady nokia lumia 530, facebook logowanie bodoo, jaki wyłączyć usługi win7, sprawdzenie konta na fesie

[Głosów:0    Średnia:0/5]

makensis
 
Od 2006 roku Redaktor Naczelny oraz Administrator Tweaks.pl Autor dwóch książek o systemach operacyjnych, szeregu publikacji i porad odnośnie użytkowania komputera. Absolwent Wydziału Elektroniki. Z zamiłowania informatyk, pozycjoner i podróżnik.