0
Opublikowano 2 marca 2013 w Portal komputerowy » Wiadomości » Gry » Graczy wciąż będzie przybywać – prognozy Creative
 
 

Graczy wciąż będzie przybywać – prognozy Creative


Rynek gier komputerowych rozwija się nieustannie. Najlepiej świadczą o tym dziesiątki nowych, coraz bardziej zróżnicowanych tytułów gier, mających swe premiery każdego miesiąca. Sama gra to jednak nie wszystko – każdy doświadczony gracz wie, że do pełnego wykorzystania możliwości oferowanych przez twórców tego typu rozrywek multimedialnych, potrzebne są też odpowiednie narzędzia. Firma Creative, która od lat specjalizuje się w rozwiązaniach technologicznych dedykowanych amatorom gier komputerowych, stale śledzi zmieniające się potrzeby graczy i dostosowuje do nich najnowsze akcesoria.

Miniony rok utwierdził nas w przekonaniu, że rynek graczy powiększa się bardzo szybko, a coraz większą jego część stanowią osoby dojrzałe o ustabilizowanej sytuacji finansowej. Kiedyś wydawało się, że gracze to głównie młodzież i dzieci. Okazuje się, że wcale tak nie jest – stwierdza Rafał Herman, Sales Manager PowerSales International, wyłącznego autoryzowanego przedstawiciela Creative na Europę Centralną i  Wschodnią. – Przybywa graczy w najróżniejszych grupach wiekowych i zawodowych. Managerowie wracają do domu po całym dniu pracy i relaksują się, grając ze znajomymi w Sieci. Kolonizacja planety czy rozegranie meczu w Lidze Mistrzów pomaga oderwać się od trudów zawodowej codzienności.

Zmiana profilu graczy wiąże się też ze zmianą ich preferencji w stosunku do akcesoriów. Choć nadal popularnością cieszą się rozwiązania przystępne cenowo, takie jak bijące rekordy popularności słuchawki Fatality Gaming Headset, comiesięcznie sprzedawane w kilku tysiącach egzemplarzy, to gracze zaczynają też akceptować zależność między klasą sprzętu a jego ceną. Z tego powodu są gotowi zapłacić więcej, pod warunkiem, że w zamian otrzymają profesjonalny sprzęt, który pozwoli im zyskać przewagę nad przeciwnikiem.Creative Sound Blaster Tactic3D Rage Wireless

Jedną z naszych najnowszych propozycji, stanowiącą odpowiedź na zapotrzebowanie „value for money”, wysoka jakość za rozsądną cenę, jest zestaw słuchawkowy Sound Blaster Tactic3D Rage – mówi Rafał Herman. – Model Rage jest nowością w naszej ofercie, jednak już od pierwszych dni sprzedaży cieszy się dużą popularnością. Szczególnie zaś jego wersja bezprzewodowa, której w samym grudniu sprzedaliśmy ok. 400 sztuk.

Rozwiązania technologiczne zastosowane w zestawie Sound Blaster Tactic3D Rage Wireless wyznaczają kierunek, w którym Creative planuje podążać w nadchodzącym roku. Bardzo ważną cechą słuchawek jest ich bezprzewodowość – gracze, z początku nieufnie, obecnie z coraz większą pewnością, inwestują w znacznie wygodniejsze w użytkowaniu akcesoria wolne od kabli. Ponadto najnowsze słuchawki Creative cechują się wysokiej klasy 50-milimetrowymi przetwornikami Full Spectrum i  technologią SBX Pro Studio, które zapewniają niezwykle bogate, czyste i głębokie efekty dźwiękowe w czasie rzeczywistym.

Na słuchawkach dla graczy oferta Creative się jednak nie kończy. Firma od lat najsilniej kojarzona jest z kartami dźwiękowymi Sound Blaster.

Pod koniec ubiegłego roku do sprzedaży weszły pierwsze modele naszych nowych kart dźwiękowych z serii Sound Blaster Z – przypomina Rafał Herman. – Szybko spotkały się one z dużym zainteresowaniem, przede wszystkim ze strony graczy, dla których dźwięk w grze jest tak ważny i którzy od dłuższego czasu wyczekiwali nowych propozycji z naszej strony. W pierwszym miesiącu po premierze sprzedaliśmy ponad 300 szt. modeli Z i Zx, co uważamy za niemały sukces. Podobnie dobrych wyników spodziewamy się po najwyższym modelu z serii, wyposażonym w komponenty o jakości studyjnej – Sound Blaster ZxR, która zadebiutowała już w nowym roku.

Po tak pozytywnym zakończeniu minionego roku, Creative nie zamierza jednak osiąść na laurach. Zwłaszcza, że według prognoz, w najbliższym czasie tempa nie zwolni też rozwój na rynku gier. Czy to oznacza również wzrost sprzedaży akcesoriów gamingowych?Creative Sound Blaster ZxR karta dźwiękowa

Zdecydowanie! – z przekonaniem odpowiada Rafał Herman. – Szacujemy, że rok 2013 przyniesie nam wzrost sprzedaży na poziomie 30% w segmencie „gaming headsets”. W tym roku wprowadzimy również kilka nowych modeli słuchawek. Niestety nie możemy zdradzać detali, ale będzie to przełom w jakości i technologii słuchawek bezprzewodowych z mikrofonem. Bardzo interesujące jest zwiększone zainteresowanie kartami dźwiękowymi. Jesteśmy zdecydowanym liderem w tej kategorii produktowej i nasze nowe rozwiązania przyniosą wzrost sprzedaży minimum na poziomie 25%.

Rok 2013 zapowiada się więc dla Creative satysfakcjonująco, choć bardzo pracowicie. Jest to niewątpliwie dobra wiadomość dla graczy – już wkrótce w ich zasięgu pojawią się jeszcze lepsze rozwiązania technologiczne, które zapewnią nowe, niepowtarzalne wrażenia w kontakcie ze światem multimedialnej rozrywki.

Spis treści: Graczy wciąż będzie przybywać – prognozy Creative

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

prasowe